Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020

ΑΛΛΑΓΕΣ ! ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ !


ΑΛΛΑΓΕΣ ! ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ !

Καλησπέρα , τι κάνετε ;; Καιρό είχαμε να τα πούμε 

στα ελληνικά, ε; Σήμερα θέλω να σας μιλήσω για μια πολύ σημαντική αλλαγή που αποφάσισα να πάρω όσο αφορά το Blog, αποφάσισα το ιστολόγιο να αφορά καθαρά και μόνο το όνειρο μου, και πιο είναι αυτό, όπως λέει και ο καινούργιος τίτλος, είμαι μια καθηγήτρια που αγαπώ τα παιδιά και σκοπός μου είναι να βοηθήσω όλα τα παιδιά και όλες τις μανούλες να βοηθήσουν με τη σειρά τους και εκείνες τα παιδιά τους. 
Άλλωστε ο αρχικός τίτλος παραμένει πάνω πάνω θα δείτε ότι ακόμα λέει dreams and hopes for life, μόνο που τώρα πια το είδα καθαρά, το όνειρο μου είναι να γίνω η καλύτερη δασκάλα που υπάρχει και η ελπίδα μου να βοηθήσω όσο περισσότερα παιδιά μπορώ να μάθουν. Γιατί πιστεύω και είμαι σίγουρη ότι όλα τα παιδιά μπορούν να μάθουν και αυτός είναι ο στόχος μου, να σας βοηθήσω, να σας λύσω απορίες για το πως μπορούμε να κάνουμε αυτά τα  φωτεινά μυαλουδακια να λάμψουν χωρίς φωνές, χωρίς άγχος και πάνω από όλα με πολύ αγάπη. Μπορώ να σας βοηθήσω για οποιαδήποτε ηλικία άφορα το ζήτημα σας. Μπορούμε μαζί να δείξουμε στα παιδιά μας  ότι η γνώση είναι δύναμη, είναι δύναμη για να ανακαλύψουν ένα καλύτερο κόσμο και για να φτιάξουν  τον κόσμο καλύτερα απ' ότι το έκαναν οι προηγούμενοι από αυτά! 

Σύντομα θα φτιάξω ένα email που θα άφορα καθαρά το ρόλο αυτό, αν θέλετε να με ρωτήσετε κάτι  χωρίς να θέλετε να φανεί δημοσιά, να σας στείλω ίσως ασκησουλες ή και κάποια αλλά πράγματα που εγώ  δημιουργώ. Θα σας ενημερώσω σύντομα με ένα νέο ποστ που θα γράφει μόνο το καινούργιο τρόπο  επικοινωνίας μας. Εννοείται αν θέλετε να ρωτήσετε κάτι αφήστε το σχόλιο σας και είναι η χαρά μου να σας απαντήσω! 

Με σεβασμό και αγάπη 
Ράνια  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

A beautiful planning shop

 Hey guys how are you? I discovered a beautiful shop that you can buy beautiful planners for your day I really really love them I tried them...