Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018

SUMMER BUCKET LIST- COFFEE MARATHONS- HOW ABOOUT....

 SUMMER BUCKET LIST - COFFEE MARATHONS HOW    ABOUT 


   Hi there , how are you today ? Do you remember a post i wrote and i had a question for you , i thought today is the day i reveal my thought! So except my summer bucket list , i am here with a new blog posts series .The name of the series is COFFEE MARATHONS - HOW ABOUT ...
Let me explain , every week you get to choose a topic that you want to discuss and maybe give you an advice if i know and i can help , i will leave an email address down below if you want to send me your emails with the topics you would like to discuss . What about the coffee ; well i loveee coffeee and thats why i will answer your questions and your topics with a hot cup of coffee . Next week's topic will be  COFFEE MARATHONS - HOW ABOUT  TALKING ABOUT THE STRANGLE OF LOSING SOMEONE YOU LOVE . So what do you think ? 
   Lets keep going now with my summer bucket list , since  now is the 6th of June , its time to think through our summer bucket list :

  1. Work with children . I love being surrounded by children and that's my goal for the summer . I love working but i love working with children thats who i am .
  2. Visit some new places . I dont care if its outside my island , i want to explore a little , i want to visit some new beaches , places that i can enjoy nature and some peace and relaxation .
  3. Buy flowers , i want my room having a bouquet of flowers , having a fresh smell and a pinch of colour is always the best way to start your mornings
  4. Enjoy the company of my friends , my love and of my family . Sometimes we get lost inside the big WORK WORLD  that we forget our surroundings, dont you think ? i want to rekax refill my batteries and be who i am .
  5. Read all these amazing books i order and i am very excited to read them all !!! Would you like a review ?
  6. BEACH BEACH BEACH . This year i want to enjoy the beach , the sense of calm that i feel when water touch my skin .
  7. Study !! I know ots summer but i have some dreams to achieve and one of them is a master in Greek Literature .So i have to be ready for my exams in September 
  8. Keep in touch with the italian language . i love learning new languages and due to the amount of work i paused my studies in italian .
  9. Meditate more . I need to relax and i hope with more practise , i can do it !!
  10. LIVE THE BEST SUMMER EVER !!! 
Thats all for now my friends , this is my summer wish list , whats yours ? comment and tell me and for your summer bucket list and what do you think about the new series ..
Love ,
R. 



ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ ΚΑΦΕ - ΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ...

Γεια σας φίλοι μου , πως είστε σήμερα; Θυμάστε σ ένα προηγούμενο ποστ που σας ρώτησα τι γνώμη σας για κάτι ; νομίζω σήμερα είναι η ώρα  να σας εξηγήσω τι εννοούσα ! Έτσι λοιπόν εκτός από την καλοκαιρινή μου λίστα , είμαι εδώ να σας αποκαλύψω μια νέα σειρά που ξεκινάω στο μπλοκ.
Η σειρά ονομάζεται ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ ΚΑΦΕ - ΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑ...  Ας εξηγήσω τι εννοώ , κάθε βδομάδα  θα διαλέγεται ένα θέμα  το οποίο θα συζητάμε και ίσως μπορώ να σας δώσω και την συμβουλή μου αν γνωρίζω το θέμα καλά. Θα σας αφήσω ένα email ειδικά για το μπλόκ για να μπορείτε να μου αφήνεται τα θέματα που θέλετε να συζητήσουμε . Τι δουλειά έχει ο καφές ; Ο καφές για μένα κολλάει παντού , θα απαντάω τα θέματα σας πίνοντας ένα φλιτζάνι ζεστό καφέ. Της επόμενης εβδομάδας το θέμα είναι  ΤΙ ΛΕΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ , τι λέτε ;;
   Ας συνεχίσουμε με την καλοκαιρινή μου λίστα , καθώς τώρα είναι 6 Ιουνίου και έχουμε μπει σε καλοκαιρινή διάθεση στο φουλ είναι ώρα να κάνουμε τις λίστες μας :
  1. Να δουλέψω με παιδιά . Λατρεύω να είμαι περικυκλωμένη απο παιδιά και αυτός είναι ένας στόχος μου για το καλοκαίρι. Αγαπώ να δουλεύω και αγαπώ να δουλεύω με παιδιά ,αυτή είμαι εγώ!! ;) .
  2. Να επισκεφτώ νέα μέρη . Δεν με νοιάζει να είναι μακριά από το νησί μου ή όχι , θέλω να εξερευνήσω λιγάκι τον τόπο που μένω , να πάω σε νέες παραλίες και μέρη που μπορώ να απολαύσω τη φύση και λίγη ηρεμία και γαλήνη .
  3. Να αγοράσω λουλούδια . Θέλω το δωμάτιο μου να έχει μέσα φρέσκα λουλούδια .Ωραίο άρωμα και λίγο χρώμα μπορούν να κάνουν μαγικά .
  4. Να απολαύσω την παρέα με τις κολλητές μου , την αγάπη μου και την οικογένεια μου . Μερικές φορές όπως είπαμε και στο προηγούμενο ποστ χανόμαστε μέσα στον κόσμο της δουλειάς , θέλω να χαλαρώσω και να γεμίσω τις μπαταριές μου 
  5. Να διαβάσω όλα αυτά τα καταπληκτικά βιβλία που έχω παραγγείλει  και είμαι τόσο ενθουσιασμένη γι να τα διαβάσω !! θέλετε ένα  haul βιβλίων ;; 
  6. ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ . Φέτος θέλω να απολαύσω τη θάλασσα , την ηρεμία που αισθάνομαι οταν το νερό ακουμπάει το δέρμα μου 
  7. Να διαβάσω !! Ξέρω είναι καλοκαίρι αλλά έχω και κάποια όνειρα να κυνηγήσω και ένα από αυτά είναι μεταπτυχιακό στην Νεοελληνική Φιλολογία . Έτσι πρέπει να είμαι έτοιμη για τις εξετάσεις μου τον Σεπτέμβρη !
  8. Να κρατήσω επαφή με τα ιταλικά . Αγαπάω να μαθαίνω ξένες γλώσσες αλλά λόγω δουλειάς είχα παγώσει το θέμα και θέλω πολύ να το συνεχίσω .
  9. Να καταφέρω να χαλαρώνω περισσότερο το πρωί πριν ξεκινήσω την ημέρα μου . 
  10. Να ζήσω το καλύτερο καλοκαίρι της ζωής μου !!!
Αυτά για σήμερα φίλοι μου , αυτή είναι η λίστα των ευχών μου για το καλοκαίρι , ποία είναι η δικιά σας ;;;
Φιλιά ,
Ρ.

THE EMAIL ADRESS I TOLD YOU 
ΤΟ EMAIL  ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ 

dreamsandhopesforlife@yahoo.com



*i dont own any of the photos 

3 σχόλια:

A beautiful planning shop

 Hey guys how are you? I discovered a beautiful shop that you can buy beautiful planners for your day I really really love them I tried them...