Δευτέρα 8 Ιουλίου 2019

THINGS THAT MAKE ME HAPPY - ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ

THINGS THAT MAKE ME HAPPY


Hi guys m whats up ?
Todays topic is inspired by the last book i read " The Happiness Equation " and its a list with things that make me happy ! Comment down bellow your list , i really want to know and in two weeks from now i will gather your lists and i will make one big post to remind the world that there are so much in life that can make you happy !
Lets start


  1. My nieces and nephews' laughter and hugs and kisses 
  2. The face of my boyfriend when he is happy 
  3. To know that my family is healthy 
  4. My dreams 
  5. To know that my father is taking care of me from the above 
  6. The love i get from my students 
  7. The gifts i was and i am given 
  8. FLOWERS 
  9. Books 
  10. A delicious cup of coffee
  11. The beach 
  12. When i write something in my blog and you like it 
  13. The  idea of a perfect future 
  14. Fruits 
  15. Chocolate ( i am a woman , what can i say )
  16. Beautiful scenery 
  17. Surprises 
  18. The sunshine 
  19. The full moon 
  20. A glass of white wine and good food
  21. When i cook and they love it 
  22. When my collegue orders me coffee without asking 
  23. The first taste of a good coffee 
  24. Walks in the beach 
  25. Hugs 
  26. Kisses 
  27. Make my dreams come true 
  28. when my mum is happy 
  29. when my mother in law smiles  
  30. Coffee with my cousin 
  31. My niece or nephew who is on his way 
  32. Planning 
  33. stationery staff ( i am a teacher what can i say )
  34. When i am in a bookshop 
  35. When i see in the face of my loved ones that they are proud of me 
  36. To know that i am healthy ( very important )
  37. To know that in some little way i helped a child to know who he is 
  38. To watch my students understand what i am teaching 
  39. A good movie 
  40. A BEAUTIFUL  CUTE MUG 
  41. The ring i wear since 2015
  42. The cold air when its so hot outside 
  43. A hot bath when i am tired 
  44. When i hear my "babies" call me AUNT !
  45. The thought of an angel always on my side 
  46. Relaxing 
  47. Learning 
  48. PAmper myself ( again !  i am a woman ) 
  49. A good play on a theater 
  50. Knowledge 
  51. The thought that people are good ! 
  52. Candles 
  53. Get inspired
  54. Pushing myself to be better 
Thats some of the things i can think now ,as the time goes i might keep adding things in my list , write me down yours, i want to know , really !!!

Love,
R





@RaniaBlogger : Twitter

dreamsandhopesforlife@yahoo.com   : email








*i dont own any of the pictures 


https://dreamsandhopesforlife.blogspot.com/2019/04/daily-must-haves-for-happy-and-peaceful.htmlhttps://dreamsandhopesforlife.blogspot.com/2019/03/10-1-ways-to-lift-your-mood-10-1.html















 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ 



Καλησπέρα φίλοι μου,
Τί κάνετε ; το σημερινό θέμα του post είναι εμπνευσμένο από το τελευταίο βιβλίο που διάβασα λέγεται Τhe happiness equation και είναι μία λίστα με πράγματα τα οποία με κάνουν χαρούμενη.

Πείτε μου κάτω στα σχόλια τη δικιά σας λίστα θέλω πάρα πολύ να μάθω και σε δύο εβδομάδες περίπου θα μαζέψουμε όλες τις λίστες και θα φτιάξω ένα μεγάλο άρθρο για να θυμίσουμε στον κόσμο ότι υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα στη ζωή που μπορούν να σε κάνουν χαρούμενη.

 Ας ξεκινήσουμε:


  1. Το γέλιο οι αγκαλιές και τα φιλιά από τα ανίψια μου 
  2. το πρόσωπο του αγοριού μου όταν είναι χαρούμενος 
  3. να ξέρω ότι η οικογένειά μου είναι υγιής 
  4. τα όνειρά μου 
  5. να ξέρω ότι ο πατέρας μου με προσέχει από κει ψηλά
  6.  η αγάπη που παίρνω από τους μαθητές μου 
  7. τα δώρα που μου δώσαν και μου δίνουν 
  8. τα λουλούδια 
  9. τα βιβλία
  10. Να βλέπω μία ξεχωριστή κυρία να χαμογελάει
  11.  ένα νόστιμο φλιτζάνι καφέ
  12.  η παραλία 
  13. όταν γράφω κάτι στο blog και σας αρέσει
  14.  η ιδέα ενός υπέροχου μέλλοντος 
  15. τα φρούτα
  16.  η σοκολάτα (είμαι γυναίκα τι να πω )
  17. τα όμορφα τοπία
  18.  οι εκπλήξεις 
  19. το ηλιοβασίλεμα
  20.  πανσέληνος
  21.   ένα ποτήρι με λευκό κρασί και καλό φαγητό
  22.  οταν μαγειρεύω και τους αρέσει 
  23. όταν η συνάδελφός μου παραγγέλνει καφέ χωρίς να με ρωτήσει 
  24. η πρώτη γουλιά ενός καλού καφέ 
  25. βόλτα στην παραλία
  26.  αγκαλιές 
  27. φιλιά 
  28. να κάνω τα όνειρά μου πραγματικότητα 
  29. όταν η μαμά μου είναι χαρούμενη
  30.   να πάω για καφέ με την ξαδέρφη μου
  31.  η ανιψιά ή ο ανιψιός ο οποίος είναι καθοδόν
  32.  να σχεδιάζω 
  33. σχολικά είδη (είμαι καθηγήτρια τι να πω )
  34. όταν βρίσκομαι μέσα σε ένα βιβλιοπωλείο 
  35. όταν βλέπω το πρόσωπο των αγαπημένων μου να είναι υπερήφανοι για μένα 
  36. να ξέρω ότι είμαι υγιής (πολύ πολύ σημαντικό)
  37.  να ξέρω ότι με κάποιο έστω μικρό τρόπο κατάφερα να βοηθήσω ένα παιδί να μάθει ποιος είναι 
  38. να βλέπω τους μαθητές μου να καταλαβαίνουν αυτά που τους διδάσκω 
  39. μία καλή ταινία
  40.  μία όμορφη φλυτζάνα 
  41. το δαχτυλίδι το οποίο φοράω από το 2015 
  42. ο δροσερός αέρας όταν κάνει πάρα πολύ ζεστή έξω
  43.  ένα ζεστό μπάνιο όταν είμαι κουρασμένη 
  44. όταν ακούω τα μωρά μου να με φωνάζουν θεία 
  45. η σκέψη ενός αγγέλου πάντα δίπλα μου 
  46. να χαλαρώνω 
  47. να μαθαίνω 
  48. να περιποιούμαι τον εαυτό μου 
  49.  μία καλή παράσταση στο θέατρο
  50.  η γνώση 
  51. η σκέψη ότι οι άνθρωποι είναι καλοί 
  52. τα κεράκια 
  53. να εμπνέομαι 
  54. να σπρώχνω τον εαυτό μου να γίνεται καλύτερος

Αυτά είναι μερικά από τα πράγματα μπορώ να σκεφτώ τώρα όσο ο χρόνος περνά ίσως βάζω κι άλλα στη λίστα μου . 
Γράψτε μου από κάτω τη δικιά σας θέλω πραγματικά να μάθω θα σας δω σύντομα 
Με αγάπη
Ρ

@RaniaBlogger : Twitter

dreamsandhopesforlife@yahoo.com   : email








*i dont own any of the pictures 





https://dreamsandhopesforlife.blogspot.com/2019/04/daily-must-haves-for-happy-and-peaceful.htmlhttps://dreamsandhopesforlife.blogspot.com/2019/03/10-1-ways-to-lift-your-mood-10-1.html


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

A beautiful planning shop

 Hey guys how are you? I discovered a beautiful shop that you can buy beautiful planners for your day I really really love them I tried them...