Κυριακή 21 Ιουλίου 2019

HOW MY ME TIME LOOKS LIKE ? - ΠΩΣ ΜΟΙΑΖΕΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

HOW MY ME TIME LOOKS LIKE ? 


hey guys how are you today ?
Todayss topic is my me time , i will give you some examples on what to do in your me time , i will tell you what relaxes me and helps me on my me time .
First of all i am free from everything , i take care everything that needs to be done the days before or a few hours before i deside that its time to relax. I want to be relaxed and enjoy my me time without any distractions .

Usually my me time is at night and on Sundays , so i can relax and after that i will sleep like a baby and i start my new week refreshed and happy !
Hot bath is the key for everything ! I start with a hot bath and then since the pores are open i begin to take care of my body and face .I usually start with the face , i put some strips on the nose and cream on the rest of the face  , then its time for the body and the legs / feet (  dont forget to love your legs and feet because they are those who hurt and get tired easily because they carry the rest of you)  I pamper myself and i love it !!!

Next step is a glass of white wine , i pure a glass and after i smell cozy and fresh and beautiful , i put a movie on the DVD and  i begin to relax , i have everything i need to do for the week ready and planned on my agenda , so i dont need to worry about anything , i enjoy my drink and my movie .


When i got hungry i usually order , its the only day that i allow myself to eat something from out and usually its a salad or chicken , so i eat and watch my movie .


Last but not least i journal and read a few pages from my book to relax as i wait for my love to call me and talk a little before its time to get some sleep .

Dont forget to always look some times during the week to have a little me time it is nessesary !! You dont have to take a lot of hours like on Sunday for example , it can be 1 hour just to gain some power to continue your week
For example , me time is when i go to my friend and she makes my nails look beautifullllll !!!!! , me time is when i dye my hair or when i get a haircut , me time is when i run , i feel so happy and free and i hve this time only for me to think and be with myself .
Thats my Sunday night routine and my me time ladies , let me know in the comments , how does your me time look like ?
love
R





@RaniaBlogger : Twitter

dreamsandhopesforlife@yahoo.com   : email






*i dont own any of the pictures 




















 ΠΩΣ ΜΟΙΑΖΕΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 




Χαίρετε,  τι κάνετε σήμερα πως πάτε ; Το σημερινό θέμα είναι ο προσωπικός μου χρόνος , μία φίλη που είναι στην παρέα μας με ρώτησε και ήθελα να της δώσω μερικά παραδείγματα για το  πώς φτιάχνω το δικό μου προσωπικό χώρο και χρόνο.
Πρώτα από όλα φροντίζω να είναι ελεύθερα τα πάντα , έχω φροντίσει ,  ειδικά αν δω ότι χρειάζεται μέρες , 2 ώρες πριν αποφασίσω ότι είναι ώρα να χαλαρώσω. Θέλω να είμαι ήρεμη , χαλαρή οταν σταματάω τα πάντα ώστε να μπορώ να το απολαύσω.

Συνήθως ο δικός μου χρόνος είναι το βράδυ της Κυριακής έτσι μπορώ να χαλαρώσω και να κοιμηθώ μετά ήρεμα και όμορφα και μπαίνω  ανανεωμένη στην καινούργια μου εβδομάδα.
Ένα ζεστό μπάνιο είναι το κλειδί για τα πάντα,  ξεκίνα με ένα ζεστό μπάνιο και καθώς το δέρμα είναι έτσι έτοιμο φρόντισε το σώμα και το πρόσωπο με τις κρέμες σου . Συνήθως ξεκινάω με το πρόσωπο βάζω κάποιες ταινιούλες για τη μύτη και μετά είναι ώρα για  τα πόδια,  μην ξεχνάς να αγαπάς πολύ πολύ τα πόδια σου γιατί αυτά είναι τα οποία στηρίζουν ολόκληρο τον κορμό σου,  αγαπά τα και να σαι σίγουρη ότι θα με ευγνωμονείς!!!
Επόμενο βήμα είναι ένα ποτήρι άσπρο κρασί βάζω το ποτήρι κρασί και αφού είμαι έτσι χαλαρή , βάζω μία ταινία ή διαβάζω κάτι τα έχω κάνει όλα και δεν είναι ανάγκη να ανησυχώ για κάτι.

Όταν πεινάσω  συνήθως παραγγέλνω είναι η ήμερα η οποία επιτρέπω στον εαυτό μου να φάω απέξω , συνήθως είναι η σαλάτα ή κοτόπουλο έτσι τρώω και βλέπω ταινία .Τέλος προσπαθούν να γράφω λίγο λίγες σελίδες ή να  διαβάσω κάποιες σελίδες από το βιβλίο μου , συνήθως ένα κεφάλαιο  κάθε βράδυ για να χαλαρώσω . Μετα περιμένω  το αγόρι μου να με πάρει τηλέφωνο να μιλήσουμε πριν να είναι ώρα για ύπνο.

Μην ξεχνάτε ότι είναι πολύ πολύ καλό για τον οργανισμό όχι μόνο μία φορά την ημέρα και μέσα στην εβδομάδα να βρίσκεις λίγο χρόνο για να κάνεις πράγματα που σε χαλαρώνουν,  για παράδειγμα εμένα με χαλαρώνει πάρα πολύ όταν πάω στη φίλη μου και μου φτιάχνει τα νύχια μου και είναι πολύ όμορφα ή όταν πάω για κούρεμα ή όταν τρέχω και αυτό με κάνει  τόσο χαρούμενη και ελεύθερη έχω αυτό το χρόνο μόνο για μένα και τον εαυτό μου για να σκεφτώ.

Αυτή είναι κυριακάτικη ουσιαστικά βραδινή μου ρουτίνα και ο χρόνος μου για μένα κορίτσια μου , πείτε μου στα σχόλια πως είναι η δικιά σας χαλάρωση πώς είναι ο δικός σας προσωπικός χρόνος .
Φιλιά 
Ρ.


@RaniaBlogger : Twitter

dreamsandhopesforlife@yahoo.com   : email






*i dont own any of the pictures 



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

A beautiful planning shop

 Hey guys how are you? I discovered a beautiful shop that you can buy beautiful planners for your day I really really love them I tried them...