Τετάρτη 3 Ιουλίου 2019

MY SKIN CARE ROUTINE - Η ΠΕΡΙΠΟΊΗΣΗ ΠΡΟΣΏΠΟΥ ΜΟΥ

MY SKIN CARE ROUTINE



Hi guys how are you today ?
Todays blog post is my skin care routine, recently i found some really really good stuff for my face that help my skin very much .
But lets take it from the beginning , i am really blessed because i never had a serious acne problem i am breaking out as all the girls and humans but mostly my skin is pretty clear.
I break out on my period but my serious problem is that my skin id oily and its not shinning  like most of the people .
As we said before the best thing we can do is to have a morning and night routine , so in my morning routine i use four products , an eye cream , my vichy water , my morning cream and  my sun screen .
My eye cream and my day cream is from a brand called BIOTEN skin defence i love both of these creams , they are so light and not heavy for the skin especially for my oily skin .Also my sunscreen is a loreal sunscreen with spf 50 .
For my night skin care routine i use my night cream with a Diadermine vitamin c booster , its so good ! It helped my skin to get some shine and helps my skin to get some hydration . And lastly i use some vaseline for my lips
Thats everything i use on my skin and i think it does a gread job !
So my friends see you soon that was a small one but i really wanted to share with you these amazing products that helped and are keep helping with my skin .

DONT FORGET TO SUBSCRIBE !
Love
R.

I will leave photos and links for the products !

















@RaniaBlogger : Twitter


dreamsandhopesforlife@yahoo.com   : email






*i dont own any of the pictures 






http://biotencosmetics.com/el/face-care/anti-ageing/skin-defence-night-cream-50ml
http://biotencosmetics.com/el/face-care/anti-ageing/skin-defence-eye-cream-15ml
http://biotencosmetics.com/el/face-care/anti-ageing/skin-defence-night-cream-50mlhttps://www.lorealparisusa.com/products/skin-care/products/face.aspxhttps://www.wecare.gr/vendors/diadermine.htm



















 Η ΠΕΡΙΠΟΊΗΣΗ ΠΡΟΣΏΠΟΥ ΜΟΥ 



Γεια σας φίλοι μου,
Τι κάνετε σήμερα ;
Το σημερινό θέμα του είναι η δικιά μου περιποίηση προσώπου. Πρόσφατα ανακάλυψα κάποια πολύ πολύ καλά προϊόντα πρόσωπο που έχουν βοηθήσει το δέρμα μου πάρα πολύ. Αλλά ας το πάρουμε από την αρχή , είμαι από τις πολύ ευλογημένες καθώς ποτέ δεν είχα σοβαρό πρόβλημα ακμής ,  βγάζω και εγώ στίγματα και σπυράκια όπως όλοι οι άνθρωποι γενικότερα αλλά πιο γενικά είναι καθαρό.  Συνήθως κάνει κάποια σπασίματα όταν είναι στις μέρες  της περιόδου τότε ή στο πολύ άγχος.
Βρήκα κάποια πράγματα τα οποία βοηθούν πάρα πολύ,  όπως έχουμε πει το πιο βασικό είναι να έχεις πρωινή και βραδινή ρουτίνα . Το πρωί χρησιμοποιώ 4 προϊόντα , κρέμα ματιών  , ένα νερό της vichy , κρέμα ημέρας και το αντηλιακό τώρα  το καλοκαίρι πολύ βασικό.
Η κρέμα ημέρας και κρέμα ματιών έρχονται από μία εταιρεία που λέγεται   Βioten  είναι πάρα πολύ ωραίο ελαφρύ δεν το νιώθεις βαρύ και λιπαρό στο δέρμα . Καθώς το δικό μου  είναι ιδιαίτερα λιπαρό είναι κάτι που θεωρώ πολύ σημαντικό στην περιποίηση προσώπου .
Επίσης το αντηλιακό που χρησιμοποιώ εδώ και πάρα πολύ καιρό και  είμαι ευχαριστημένη είναι της L'Oreal με spf 50 ακόμα
Για τη βραδινή μου ρουτίνα χρησιμοποιώ την κρέμα νυκτός Βioten και ένα booster από τη diadermine η οποία είναι βιταμίνη C . Χρησιμοποιείται μαζί με  την κρέμα νυκτός και είναι απίστευτα ελαφρύ ενυδατώνει αναζωογονεί και τέλος χρησιμοποιώ λίγη βαζελίνη για τα χείλη.
Αυτά είναι τα πάντα τα οποία χρησιμοποιώ στο δέρμα και κάνουν φοβερή δουλειά το δέρμα μου
γενικότερα το πιο συνηθισμένο του πρόβλημα είναι ότι ήταν θαμπό και δεν ήταν καλά ενυδατωμένο Με αυτά τα προϊόντα θα έλεγα ότι έχει μειωθεί πάρα πολύ η λιπαρότητα στο δέρμα μου και μου φροντίζουν το δέρμα ειδικά τώρα που είναι καλοκαίρι .
Αυτά για σήμερα φίλοι μου θα σας δω σύντομα ήταν σύντομο αλλά ήθελα πολύ να μοιραστώ μαζί σας αυτά τα φοβερά προϊόντα θα αφήσω φωτογραφίες και links αν μπορέσω να βρω.
Με αγάπη
Ρ

@RaniaBlogger : Twitter


dreamsandhopesforlife@yahoo.com   : email






*i dont own any of the pictures 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

A beautiful planning shop

 Hey guys how are you? I discovered a beautiful shop that you can buy beautiful planners for your day I really really love them I tried them...