Κυριακή 30 Ιουνίου 2019

A BIG THANK YOU TO LIFE - ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗ ΖΩΗ

A BIG THANK YOU TO LIFE 



Hello my friends
How are you today , welcome if you are new , i am Rania and this is the Dreams and Hopes for Life blog , here we dream , we discuss life issues and situations in life m, we talk about our dreams and hopes .
Todays post is a big thank you to our life !
Excuse me , you might say , yeap , you read correctly . We are full of responsibilities so we forget that our life is a gift and we should be thankful .
So todays post is dedicated to our lifes , its a big thank because even though we had and we will have hardcships , we have this amazing gift called life to live it in the fullest .
Thank you life for giving me such amazing people to call my own

Thank you life for giving me the opportunities to chase my dreams
Thank you life for the amazing people you brought in my path
Thank you life for the hardships because i learnt from them .
Thank you for the joy you bring me every dayyyy when i wake up and i have everything i dreamt of  ( health , my love , my friends and family )  and i have the power to chase and the rest of my dreams .

Todays topic my friends is a friendly reminder that you are worth your life and you should always be thankful for the gifts you have !

Even though in life there are difficult times that you feel that you are ready to give up there are always reasons to stand !

Life is beautiful , you may not see it at this time but you know it as well , everything mught go wrong but i am positive that if you think about it you have plenty reasons to smile and keep up !!

You are here and you are unique , so try to remember it and find your purpose in life !
AND A BIG THANK YOU TO YOU !!! 
Thats all for tdays topic my friends ,

See you soon

Love
DONT FORGET TO SUBSCRIBE (  I DONT KNOW IF WE SAY SUBSCRIBE ON THE BLOG ) BUT ANYWAY !
COME AND JOIN THE FAMILY !
R ,
HAPPY JULY EVERYONE !!!


@RaniaBlogger : Twitter

dreamsandhopesforlife@yahoo.com   : email






*i dont own any of the pictures 













 ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗ ΖΩΗ 

 Καλησπέρα φίλοι μου,  τι κάνετε σήμερα; 
Καλώς ήρθατε στο blog μας αν είστε καινούργιοι  αυτό είναι το dreamshope for life blog ,εδώ ονειρευόμαστε συζητάμε διάφορα θέματα ζωής , συζητάμε για τα όνειρά μας και τις ελπίδες μας .
Το σημερινό post έχει να κάνει με ένα ευχαριστώ που οφείλουμε όλοι να πούμε στη ζωή μας .
Είμαστε συνέχεια γεμάτοι  με ευθύνες και υποχρεώσεις με πράγματα που πρέπει να κάνουμε και ξεχνάμε να δούμε ότι η ζωή μας είναι ένα δώρο.
Για αυτό αυτό λοιπόν το σημερινό ποστ είναι αφιερωμένος στη ζωή μας πρέπει να πούμε ένα ευχαριστώ γιατί ακόμα και στις δύσκολες στιγμές ακόμα και όταν τα πράγματα έδειχναν ότι δεν έχουν διέξοδο και λύση ήμασταν εκεί ,παλέψαμε ,το παλεύουμε και ζούμε τη ζωή μας.
Θέλω να πω ευχαριστώ στη ζωή που μου έδωσε καταπληκτικούς ανθρώπους να αποκαλώ δικούς μου ανθρώπους .Που μου έδωσε ευκαιρίες να κυνηγάω τα όνειρά μου ,που μου έδωσε καταπληκτικούς ανθρώπους στη ζωή μου ή ακόμα και για τις δυσκολίες που πέρασα γιατί κάτι έμαθα από αυτές .
¨Όταν βλέπεις τη δυσκολία σαν μάθημα τίποτα ,τίποτα  δεν είναι δύσκολο και δεν είναι ακατόρθωτο .
Ευχαριστώ θα πω στη ζωή για τη χαρά που μου δίνει κάθε πρωί που ξυπνάω και έχω ακόμα πράγματα να ονειρευτώ πράγματα να κάνω,  έχω ήδη σχεδόν  ότι ονειρεύτηκα , την αγάπη μου , τους φίλους μου , την οικογένειά μου και έχω ακόμα τη δύναμη να κυνηγήσω και τα υπόλοιπα όνειρά μου Το σημερινό post φίλοι μου είναι απλά μία φιλική υπενθύμιση ότι αξίζει στη ζωή σου και δεν θα πρεπε ποτέ να ξεχνάς πόσο σημαντικό είναι αυτό το δώρο που έχουμε όλοι μας .
Ακόμα και στις δύσκολες στιγμές που είσαι έτοιμος να τα παρατήσεις να θυμάσαι ότι υπάρχει πάντα ένας λόγος για να είσαι όρθια .
Η ζωή είναι όμορφη μπορεί να μην το βλέπεις τώρα αλλά το ξέρεις και εσύ .

Όλα μπορεί να πηγαίνουν λάθος αλλά είμαι σίγουρη ότι αν το σκεφτείς έχεις πολλούς πάρα πολλούς λόγους να χαμογελάς και να συνεχίσεις .

Είσαι μοναδική είσαι αξιαγάπητη και για αυτό λέω να θυμάσαι ότι πρέπει να ψάξεις και να βρεις τι είναι αυτό που σε κάνει να συνεχίζει στη ζωή!
Αυτά για σήμερα φίλη μου θα σας δω σύντομα και μην ξεχνάτε να κάνετε εγγραφή!
Με αγάπη 
Ρ.







@RaniaBlogger : Twitter

dreamsandhopesforlife@yahoo.com   : email






*i dont own any of the pictures

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

A beautiful planning shop

 Hey guys how are you? I discovered a beautiful shop that you can buy beautiful planners for your day I really really love them I tried them...