Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

THINGS TO DO BEFORE 2019 - ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΙΝ ΕΡΘΕΙ ΤΟ 2019

THINGS TO DO BEFORE 2019 



hi guys , how are you today ?

todays post is a list of hopes and dreams i have to do in these two months before 2018 reaches his end.
You know we are here with November which just began but i was thinking , what i want to do before 2018 ends and here what came in mind :

  1. Have the best time of my life at Christmas and New Years eve with my love.
  2. Begin the process for my driver license 
  3. Take my diploma on computers
  4. go for walks with my boyfriend 
  5. Enjoy every last moment of this year 
  6. celebrate my boyfriends birthday
  7. make him an amazing apple pie that he likes.
  8. Find a way to direct my dreams so i can finally reach every single one of my dreams 
  9. Forgive myself for every mistake i did this year 
  10. Love myself because there is only one me 
  11. Laugh more
  12. Get focused on my dreams
  13. Give more love
  14. Learn to think about now , not tomorrow or for a month 
  15. Enjoy present!
  16. Celebrate the gift God gave me , celebrate this year that is leaving so i can welcome the year that is coming
  17. Forgive everyone that hurt me 
  18. Have a clear mind 
  19. Observe the changes in nature 
  20. SET MY GOALS FOR 2019 

Thats my to do list for these laswt months of 2018 , whats yours ? 
Tell me i really want to know !!
See you again on Thursday !!!
Love,
R. 








@RaniaBlogger : Twitter
dreamsandhopesforlife@yahoo.com   : email


*i dont own any of the pictures 










ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΙΝ ΕΡΘΕΙ ΤΟ 2019 







Γεια σας φίλοι μου τι κάνετε σήμερα ;
το σημερινό Post είναι μία λίστα από ελπίδες και όνειρα που έχω για να κάνω τους δύο αυτούς μήνες πριν τελειώσει το 2018.
Ξέρετε ότι είμαστε ήδη στο μήνα Νοέμβριο ο οποίος  ξεκίνησε και σκεφτόμουν τι θέλω να κάνω πριν τελειώσει το 2018 να τι μου ήρθε στο μυαλό :




  1. Να περάσω τα καλύτερα Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά με την αγάπη μου
  2. Να ξεκινήσω τη διαδικασία είναι το δίπλωμα αυτοκινήτου
  3. Να πάρω το πτυχίο των υπολογιστών
  4. Να πηγαίνω Βόλτες με το αγόρι μου
  5. Να απολαύσω κάθε λεπτό αυτού του χρόνου
  6. Να γιορτάσουμε τα γενέθλιά του αγοριού μου
  7. Να του φτιάξω την καλύτερη μηλόπιτα που έχει φάει ποτέ
  8. Να βρω ένα τρόπο να κατευθύνω τα όνειρά μου ώστε επιτέλους να μπορέσω να φτάσω κάθε ένα από αυτά
  9. Να συγχωρήσω τον εαυτό μου για κάθε λάθος που έκανα αυτό το χρόνο
  10. Να γελάω περισσότερο
  11. Να επικεντρωθώ στα όνειρά μου
  12. να μάθω να χαίρομαι τη στιγμή και όχι το αύριο ή το τι θα γίνει σε ένα μήνα ένα χρόνο
  13. Να γιορτάσω το δώρο που μου έδωσε ο Θεός να γιορτάσω αυτό το χρόνο που φεύγει έτσι ώστε να μπορώ να να καλωσορίσω το χρόνο που έρχεται
  14. Να συγχωρέσω όσους με πλήγωσαν
  15. Να παρατηρώ τη φύση Τα φύλλα που αλλάζουν το κρύο που έρχεται το χειμώνα που σιγά-σιγά μας πλησιάζει
  16. ΝΑ ΟΡΙΣΩ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2019 


Αυτά είναι στη λίστα μου για τους δύο τελευταίους μήνες του 2018 τι είναι στη δικιά σας πείτε μου Θέλω πάρα πολύ να μάθω!!
 Θα σας δω ξανά την Πέμπτη
Με αγάπη
Ρ.

Συγνώμη για την καθυστέρηση της μέρας κανονικά αυτό το ποστ έπρεπε να ανέβει την Κυριακή αλλά όλη την Κυριακή  ήμουν σε ένα γάμο.



@RaniaBlogger : Twitter
dreamsandhopesforlife@yahoo.com   : email


*i dont own any of the pictures 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

A beautiful planning shop

 Hey guys how are you? I discovered a beautiful shop that you can buy beautiful planners for your day I really really love them I tried them...