Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

CHRISTMAS SPIRIT IS HERE , THERE , EVERYWHERE!! - ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ


CHRISTMAS SPIRIT IS HERE , THERE , EVERYWHERE!!



Hi guys , how are you ? Today 18-11-2018 it is one of the cheat days for me , i didnt go to the gym but i hope i will go tomorrow and the next day . Do you like Christmas ? i am in such a christmas mood even though its only 14th of November . I was thinking that this is the first Christmas for my blog !!! I am so excited , since i am a crazy lady about this time of the year prepare to get a headache from all the Christmas staff.
So , i would like to thank you all for being here those amazing months . Christmas ..... i want them nowwwww can i ?
Todays blog post is about the preparation before christmas time . For me Christmas is love , happiness, forgiveness , turn plans into actions ,setting some goals .
Before this month goes by i want you all to think what was the best christmas in your life ??
Actually i want you to tell me what do you do to get into Christnas mood???
For me the first thing that gets me in Christmas mood is the weather , when the rain starts and the need for cozy sweaters is here i know its this time of the year !!!
Here in Crete the weather is  very good all the time of the year but at the end of November its getting colder . Also , rugs , when we put them , i know that in a few days the Christmas tree will be up !!
I love watching movies and listening Christmas songs , my favourite Christmas movies are from Hallmark , i really love the December bride and the A princess for Christmas!!! Love them!!!
When this time is coming i become such a kid , but i love it .

I love shopping gifts for my friends and family because i know that they dont care for the price of the gift , they care for the smiles and the gesture , its the surprise , you know !!!
I love buying Christmas decorations , lights and all that jazz even though i have plenty !!
I love baking sweets for my family this time of the year because i want the house to smell like a cookie , i want to remember my house smellling like a giant cookie and when i ll have kids i want them to be as excited as i am for Christmas , for the tree , for the cookies , for the surprises !!!
I love this time , because i know that because each one of us have a lot to do in everyday life , this is the time we gather and celebrate ,  smile , play and be a family .
My mother and i this couple past years we began a new tradition for us , the christams stockings . These couple New Years eve there is also an additiion my boyfriend , and my mother , my boyfriend and i buy little things and we put them in them !!!! I LOVE IT !!!! I love the faces and i really love the surpises !!!
All these are my thoughts for Christmas , love , lights , cookies , decorations, stockings, gifts , surprises ,love , forgiveness ,smiles , laughter, i want to know about you!!! Tell me my friends what is Christmas for you ???
See you on Thursday s post
Love,
R.



WE WILL DO A COUNT DOWN UNTIL THEN WHAT DO YOU THINK ? EACH DAY I WILL TWITTE YOU A PIC AND THE COUNT DOWN , FOLLOW ME ON TWITTER SO YOU WONT MISS IT !!!



@RaniaBlogger : Twitter
dreamsandhopesforlife@yahoo.com   : email



*i dont own any of the pictures





















ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ 





Καλησπέρα φίλοι μου,  τι κάνετε ; Σήμερα είναι 18 Νοεμβρίου 2018 και είναι μία από τις μέρες ξεκούρασης για μένα δεν πήγα γυμναστήριο αλλά ελπίζω να πάω αύριο και την επόμενη.
   Σας αρέσουν τα Χριστούγεννα; είμαι σε μία τέτοια διάθεση χριστουγεννιάτικη από τις 14 του Νοέμβρη μη σας πω και απο τη 1η Νοέμβρη. Σκεφτόμουν ότι είναι τα πρώτα Χριστούγεννα του blog και είμαι πολύ χαρούμενη.  Είμαι τόσο τρελή τα Χριστούγεννα τόσο που πιθανόν να σας πιάσει πονοκέφαλος με τα χριστουγεννιάτικα που θα δείτε.
θέλω να σας ευχαριστήσω πάρα πολύ για αυτούς τους μήνες που διαβάζεται το blog μου που είμαστε εδώ πέρα παρέα .
 Ας ξεκινήσουμε,  Θέλω τα Χριστούγεννα να έρθουν τώρα μπορούν;; Το σημερινό Post είναι μία προετοιμασία θα λέγαμε πριν τα Χριστούγεννα . Τα Χριστούγεννα είναι μέρες αγάπης, χαράς ,συγχώρεσης και να κάνεις τα σχέδια πράξεις, να βάζεις καινούρια όνειρα και καινούριους στόχους.


Πριν αυτός ο μήνας τελειώσει , θέλω να σκεφτείτε τα καλύτερα Χριστούγεννα της ζωής σας;;  Μπορεί να είναι πολλές οι χρόνιες .
Θέλω να μου πείτε !!! Επίσης , τι κάνετε για να μπείτε στο πνεύμα των Χριστουγέννων;
     Για μένα για παράδειγμα, το πρώτο πράγμα που με βάζεις στο πνεύμα είναι ο καιρός , όταν ξεκινήσει η βροχή και η ανάγκη για έτσι χουχουλιάρικα πουλόβερ ξέρω ότι είναι ώρα.
Ακόμα,  ξέρω ότι είναι ώρα, όταν βάλουμε τα χάλια μας είναι το μοναδικό πράγμα που λείπει είναι  το χριστουγεννιάτικο δέντρο,  πείτε μου και εσείς έτσι δεν είναι; Δεν είναι το μόνο πράγμα που λείπει;;;
Λατρεύω να βλέπω χριστουγεννιάτικες ταινίες και να ακούω  χριστουγεννιάτικα τραγούδια.  Οι αγαπημένες μου ταινίες για τα Χριστούγεννα είναι από την hallmark . Έχω δύο πολυαγαπημένες είναι : "Μία νύφη του Δεκέμβρη" και το "Μία πριγκίπισσα για τα Χριστούγεννα " τις λατρεύω, μπορεί να τις έχω δει 40 φορές την κάθε μία.
Μπορώ να γίνω τόσο παιδί αυτές τις μέρες αλλά μου αρέσει , μου αρέσει να ψωνίζω δώρα για τους φίλους μου και την οικογένειά μου , γιατί ξέρω ότι δεν  τους νοιάζει η τιμή του δώρου,  χαίρονται για το χαμόγελο , την χειρονομία,  ξέρετε την έκπληξη.
Μου αρέσει να αγοράζω χριστουγεννιάτικα στολίδια , φωτάκια και όλα αυτά τα ωραία που μπορεί να έχω πάρα πολλά , αλλά μου αρέσουν . Μου αρέσει να μαγειρεύω γλυκά για την οικογένειά μου θέλω όλο το σπίτι να μυρίζει σαν ένα γιγάντιο μπισκότο , είμαι τόσο ενθουσιασμένη και μακάρι  όταν κάνω παιδιά να είναι και αυτά .
Ξέρω επίσης ότι η οικογένειά μου όλοι έχουν δικά τους προβλήματα,  δουλειές όλη τη χρονιά αυτή είναι μία από τις μέρες που μπορούμε και μαζευόμαστε όλοι μαζί σαν οικογένεια αλλάζουμε τα δώρα ,  γιορτάζουμε ,χαμογελάμε τρώμε και παίζουμε.

Με τη μαμά μου πριν από κάποια χρόνια ξεκινήσαμε μία νέα παράδοση.  Βάζουμε χριστουγεννιάτικες κάλτσες  και την ημέρα της Πρωτοχρονιάς το πρωί τις ανοίγουμε και έχουν διάφορα δωράκια . Τα τελευταία χρόνια έχουμε βάλει άλλη μία για το αγόρι μου .
Μου αρέσει πάρα πολύ , το αγαπάω όλο αυτό.  Αυτές λοιπόν είναι οι σκέψεις  μου τα Χριστούγεννα . Φωτάκια, μπισκότα,  στολίδια χριστουγεννιάτικα δώρα ,εκπλήξεις, αγάπες χαμόγελα, γέλιο .
Θέλω να μάθω για σας πείτε μου τι είναι τα Χριστούγεννα για σας!!
 Θα σας δω λοιπόν φίλοι μου στο blog της Πέμπτης , ελπίζω να είστε καλά!!               
 Με αγάπη
Ρ.

θα κάνουμε μία αντίστροφη μέτρηση κάθε μέρα θα ανεβάζω στο twitter μία φωτογραφία και θα μετράμε αντίστροφα για τα Χριστούγεννα μπειτε καντε με φίλη στο twitter και εδώ  για να μην το χάσετε.


@RaniaBlogger : Twitter
dreamsandhopesforlife@yahoo.com   : email



*i dont own any of the pictures



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

A beautiful planning shop

 Hey guys how are you? I discovered a beautiful shop that you can buy beautiful planners for your day I really really love them I tried them...