Τρίτη 14 Απριλίου 2020

ΒΙΒΛΙΑ - ΒΙΒΛΙΑ - ΒΙΒΛΙΑ VS COVID-19

ΒΙΒΛΙΑ - ΒΙΒΛΙΑ - ΒΙΒΛΙΑ VS COVID-19





Καλησπέρα φίλοι μου, τι κάνετε;

Το σημερινό άρθρο έχει να κάνει με βιβλία, καθώς απ' ότι φαίνεται τα βιβλία πλέον είναι η μοναδική μας έξοδο στον κόσμο με την πανδημία που έχει πλήξει τον κόσμο.

Είμαι εδώ για να σας προτείνω μερικά από τα πιο όμορφα βιβλία που διάβασα την τελευταία περίοδο που είμαι και γω μέσα στο σπίτι.

Αρχικά ένα από τα πολύ αγαπημένα μου είναι το Να ζεις να αγαπάς να μαθαίνεις από τον Λίο  Μπουσκαλια. Είναι απλά υπέροχα γλυκό βιβλίο. Είναι η περιγραφή της αγάπης και ουσιαστικά σου  φωνάζει αγάπα! Αγάπα τη ζωή σου, αγάπησε το διπλανό σου, αγάπησε τον εαυτό σου. Είναι ένας  καθηγητής οπού πραγματικά θα ήμουν πολύ χαρούμενη αν είχα την τύχη να τον γνωρίσω. Μιλάει για την χαρά του να απολαμβάνεις τα πάντα δίπλα σου και πιο πολύ τον ίδιο σου τον εαυτό. Το συνιστώ  ανεπιφύλακτα! Δεν έχω αρκετά λογία να το περιγράψω!!
Στη συνεχεία είναι τρία βιβλία που διάβασα για τον Άγιο Πορφύριο, ένας Άγιος που μιλάει στην  ψυχή των ανθρώπων, που μιλάει στην γαλήνη που έχεις μέσα σου και στην αγάπη προς τον Χρίστο. Τα λάτρεψα πρέπει απλά να τα διαβάσετε και θα καταλάβετε:
Ρώτησα τον Άγιο Πορφύριο τον Καυσοκαλυβιτη, Τι να κάνω; όλο γκρινιάζει από Ελληνοεκδοτική

το Συνομιλώντας με το γέροντα Πορφυριο της Άννας Κωστακου και άλλο ένα βιβλίο που μου έδωσαν από την ιερά μονή της Χρυσοπηγής που  λέγεται << Το σκεύος της χάριτος >>

Διαβάστε τα και θα με καταλάβετε..


Ακόμα είναι το βιβλίο που διαβάζω τώρα, δεν το έχω τελειώσει αλλά είναι παρά πολύ ωραίο και έχει μια διαφορετική οπτική γωνιά για τα πράγματα που θα σε κάνουν να δεις την ζωή σου διαφορετικά, όπως όταν σου συμβαίνει κάτι το οποίο δεν ήταν προγραμματισμένο ή κάτι πάει αντίθετα από αυτό που ήθελες αντί να κάτσεις και να αγχωθεις να στεναχωρηθεις πρέπει να δεις την ζωή με άλλο λεξιλόγιο και άλλο μάτι! Είναι το Η επιτυχία κρυβόταν στο κομοδίνο μου του Νικολάου Σμυρνάκη. Όταν το ολοκληρώσω θα σας πω..



Αυτά για σήμερα, αν σας άρεσε το άρθρο πείτε μου, θα χαρώ πολύ θέλω να μου λέτε γιατί πράγματα σας αρέσει να διαβάζετε



Φιλιά

Καλή Μεγάλη Εβδομάδα φίλοι μου

Ρ.

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

A beautiful planning shop

 Hey guys how are you? I discovered a beautiful shop that you can buy beautiful planners for your day I really really love them I tried them...