Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019

HEALTHY TIPS - ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΥΓΕΙΑΣ


HEALTHY TIPS 



Hi guys , how are you today ?
Today's topic is healthy tips , some of them i am trying them some of them are new for me but i thought why not ?
Lets try them all together .
Water
Its the most difficult topic in the world !! A lot of you and me especially in the winter months we hate drinking water , the sad thing is we have to . So , what can we do so we can drink more water ?
I wont tell you all these things you have read before like flavour your water etc . I will  say to you what i do , i have a bottle 1 lit. with me everysingle time of the day , i take it with me everywhere so i  am able to drink water whnever i want and in this way you see it you remember it so you drink it , thats way it works for me , i am now at the second half of my bottle and its 1.48 p.m , i am trying trust me i do !!
Fruits and Vegetables
I know what you are thinking , we know all these staff so why i shoud keep reading  it . Stop , i know you know them but what i want to say is try to incorporate veges and fruits in your daily life and you will see the results immidiately , they are little nutricious miracles!!
Stop your thoughts
Have you ever heard the phrase your mind is your worst enemy ? Yeap , its true!! You are waking up ready to do anything and go to the gym and get fit but suddenly boom your thoughts go like : BUH dont go , where will you go now , you dont have enough time etc . Stop them in time by just getting up and wear your sport bra !! I have the same thoughts thats why i download an app ( not sponsored) that it really do some magic , i am more tired when i do that than from the gym !!!
its called  Female Fitness. Try it and tell me what you think !!\
Those are some healthy tips for you , i will see you soon
Be happy ,
R.

@RaniaBlogger : Twitter
dreamsandhopesforlife@yahoo.com   : email




*i dont own any of the pictures

















ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΥΓΕΙΑΣ 



Γεια σας , τι κάνετε σήμερα ;
Το σημερινό θέμα είναι συμβουλές κάποια από αυτά τα έχω δοκιμάσει δουλεύουνε για μένα . Ετσι σκέφτηκα,  γιατί να μην το μοιραστώ μαζί σας. Αν θέλετε να τα μοιραστούμε και να τα κάνουμε μαζί.
Νερό μία λέξη ένα ολόκληρο θέμα
Είναι το πιο δύσκολο θέμα στον πλανήτη πραγματικά το πιστεύω . Πολλοί από σας και εγώ δηλαδή ειδικά το χειμώνα δυσκολευόμαστε πάρα πολύ,  μισούμε να πίνουμε νερό . Το κακό είναι ότι πρέπει.  Τι μπορούμε  να κάνουμε για να πίνουμε περισσότερο νερό ; Δεν θα σας πω αυτά που έχετε ακούσει με γεύσεις νερού και πολλά άλλα . Θα σας πω το κλασικό πάρτε ένα μπουκάλι με συγκεκριμένα λίτρα , εγώ έχουμε ένα ενός λίτρου και θα το έχετε πάντα μαζί σας μπροστά σας συνέχεια όταν το βλέπεις πίνεις κιόλας όταν δεν το βλέπεις δεν πίνεις
Αυτό δουλεύει για μένα , φανταστείτε τώρα είναι 2:00 και είμαι ακόμα στο μισό λίτρο έχω ενάμιση λίτρο τώρα μπροστά μου και ούτε στη μέση δεν έχω φτάσει ( ΜΙΣΩ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!)  δοκίμασέ το και πείτε μου αν δουλεύει .
Φρούτα και λαχανικά
Ξέρω τι σκέφτεστε , το ξέρω ,τα έχουμε ξανά διαβάσει . Το ξέρω ότι τα ξέρετε απλά ήθελα να σας πω ότι καλό θα ήταν αν μπορείς να συμπεριλάβετε φρούτα και λαχανικά στην καθημερινότητά σας θα δείτε σίγουρα τη διαφορά,  δεν  θα χρειαστεί να κάνεις πολλά λίγη παραπάνω πιπεριά στο φαγητό σπανάκι σε μία ομελέτα είναι πεντανόστιμη!!
Είναι γεγονός ότι τα φρούτα και τα λαχανικά είναι μικρά διατροφικά θαύματα.
Σταμάτησα τη σκέψη σου
έχεις ακούσει ποτέ τη φράση ότι το μυαλό είναι ο χειρότερος εχθρός μας κάποιες φορές;  Ναι είναι αλήθεια , είσαι έτοιμη ξυπνάς το πρωί για να πας  γυμναστήριο να κάνεις τα πάντα και ξαφνικά η σκέψη σου : ''Έλα μωρέ που θα πας τώρα,  δεν έχεις αρκετό χρόνο ''κτλ. Σταμάτησε την  πάνω  στην ώρα,  σταμάτησε εκεί που πάνε να σε πείσουν οι σκέψεις .  Πώς ; Βάλε την αθλητική σου φόρμα ετοιμάσου και αν δεν θες για παράδειγμα να πας στο γυμναστήριο κατέβασε μια εφαρμογή,   εγώ έχω κατεβάσει μία εφαρμογή η οποία είναι φοβερή νιώθω πιο κουρασμένη απ'οτι στο  γυμναστήριο είναι πάρα πολύ καλή , δεν έχω κάποιο όφελος εγώ,  απλά σας το προτείνω γιατί είναι πάρα πάρα πολύ καλή.
Λέγεται Female Fitness. Αυτά για σήμερα φίλοι μου είναι κάποια από τα tips που χρησιμοποιώ και εγώ θα σας δω την Κυριακή
Να είστε χαρούμενοι  ευτυχισμένοι 
Θα τα πούμε σύντομα
Φιλιά,
Ρ.




@RaniaBlogger : Twitter
dreamsandhopesforlife@yahoo.com   : email




*i dont own any of the pictures


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

A beautiful planning shop

 Hey guys how are you? I discovered a beautiful shop that you can buy beautiful planners for your day I really really love them I tried them...