Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

UPDATED WHATS IN MY BAG -TEACHER EDITION - ΕΝΗΜΕΡΩΜΈΝΟ ΤΙ ΕΧΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΜΟΥ

UPDATED WHATS IN MY BAG -TEACHER EDITION



Hey guys , how are you today ??
Today we have an updated what's in my bag as a teacher .
Inside my bag you can find a lot of things , i am a woman!!!
Let's stays with the basics , phone , i have the Xiaomi Redmi 5 plus , so far so good!! I have my wallet from Voi Noi , my beloved agenda from Santoro for 2019 , this one is the one i use for my important meetings and my lessons i have also two other agendas at home the big one is my brain , the other one is a gift from my best friend and i use it to write about gym and my blog but those two stay at home .
In my bag , you will also find my pencil case from Santoro as well !! I have a lot of pens and pencils different colours  for my kids.
Also , i have a lot of stickers !! My kids love stickers , no matter what age they are all of them need some modivation and some encouragement , i have trolls , micky mouse , frozen , macquin , owls ( my personal favourite !!)
Also i have 2 small bags with some emergency staff inside ,in the first one i have pats , hand sanitizer , hansaplast , hair ties , bobbie pins , a razor and a nail file , in the other one i keep  a glue ( because i have the habbit of breaking my shoes ) , depons for the headaches .
Also , i have a notebook with owls on it to write my thoughts and my goals if something new comes up , i have another small notebook that one of my students bought me to write something quickly to give to someone .
Last but not least i have a small book inside my bag from Santoro as well ( i love santoro , who can blame me !!!) That i keep track what i did with my students and what i gave them for homework .
Thats all for now my friends , i will try to find pics from the internet to see my staff
See you on Thursday ,
Love,
R.



@RaniaBlogger : Twitter
dreamsandhopesforlife@yahoo.com   : email



*i dont own any of the pictures












ΕΝΗΜΕΡΩΜΈΝΟ ΤΙ ΕΧΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΜΟΥ 





Γεια σας φίλοι μου , τι κάνετε σήμερα ;
Σήμερα έχουμε ένα ενημερωμένο τι έχω μέσα στην τσάντα μου σαν καθηγήτρια , μέσα στην τσάντα μου θα βρείτε πολλά πράγματα καθώς είμαι γυναίκα , όλοι οι άντρες δηλαδή ότι η τσάντα μιας γυναίκας είναι η τσάντα του sport billy;
Ας αρχίσουμε με τα βασικά , έχω το τηλέφωνό μου που έχω το xiaomi redmi 5 plus μέχρι τώρα είναι πάρα πολύ καλό όταν είχα κάνει το προηγούμενο  ήταν η φορά που το είχα αγοράσει και μέχρι
σήμερα είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη,  έχω το πορτοφόλι μου από τα voi noi ,  έχω την αγαπημένη μου ατζέντα 2019 από Santoro αυτή είναι που χρησιμοποιώ για τα ραντεβού μου για τα μαθήματά μου , ενώ στο σπίτι έχω άλλες δύο ατζέντες η μία την είχε πάρει η μαμά μου και πραγματικά είναι ο εγκέφαλός μου γράφω μέσα τα πάντα που πρέπει να κάνω,  για να μπορώ να τα κάνω και να τα θυμηθώ  και η άλλη την πήρε η κολλητή μου και γράφω μέσα τα περί γυμναστηρίου και για το blog μας.
Στην τσάντα μου επίσης , θα βρείτε την αγαπημένη μου κασετίνα που μου είχε πάρει ξαδέρφη μου από santoro είναι ίδια  δεν έχω αλλάξει,  είναι η αγαπημένη μου , έχω μέσα ένα τρισεκατομμύριο πολύχρωμους στύλους γιατί δεν μου αρέσει να διορθώνω μόνο με κόκκινο . Έχω μηχανικά μολύβια έχω και κάποια άλλα μολύβια με το Μίκυ με τις πριγκίπισσες , με τη Μίνι τα οποία μου έχει πάρει το το αγόρι μου και φυσικά μολύβια santoro ( αγαπάμε santoro ) . Επίσης μέσα στην τσάντα μου θα βρείτε πάρα πολλά αυτοκόλλητα , όλα μου τα παιδάκια θέλουν επιβραβεύση,  τους αξίζει επιβράβευση για αυτό έχω Μίκυ μάους , frozen , McQueen , κουκουβάγιες (προσωπικά είναι τα αγαπημένα μου αυτοκόλλητα).
Επίσης έχω δύο μικρά τσαντάκια που μέσα έχουν είδη πρώτης ανάγκης,  έχω στο πρώτο γυναικείας φύσης πράγματα , αντισηπτικό , τσιρότα ,τσιμπιδάκια για τα μαλλιά , φουρκέτες , ένα ξυραφάκι και μία λίμα , στο άλλο τώρα κρατάω κόλλα επειδή έχω μία πολύ μεγάλη τάση να σπάω παπούτσια τις πιο ακατάλληλες στιγμές και depon για τους πονοκεφάλους .
Επίσης έχω ένα τετραδιάκι με κουκουβάγιες (αγαπώ τις κουκουβάγιες ) που σημειώνω αν κάτι πρέπει να θυμηθώ , κάτι έγινε που πρέπει να κάνω και δεν κρατάω την ατζέντα μου ,  για να μην ''λερώσω '' την καλή και έχω και ένα άλλο μικρό μικρό μπλοκάκι το οποίο μου το είχε δώσει ένας μαθητής μου  αν χρειαστεί να γράψω κάτι , θα το σκίσω να το δώσω κάπου να κρατήσω μία σημείωση .
Τελευταίο και καλύτερο μέσα στην τσάντα μου έχω ένα όχι και πολύ μικρό τετράδιο από santoro στο οποίο σημειώνω τι έχω κάνει με τα παιδιά μου , τι ασκήσεις τους έχω βάλει , τι πρέπει να κάνω ότι πρέπει να θυμάμαι για να προετοιμάσουν . Αυτά για σήμερα φίλοι μου σας ευχαριστώ πάρα πολύ που διαβάσατε το σημερινό θα τα πούμε  την Κυριακή ελπίζω!!
Με αγάπη ,
Ρ.








@RaniaBlogger : Twitter
dreamsandhopesforlife@yahoo.com   : email



*i dont own any of the pictures

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

A beautiful planning shop

 Hey guys how are you? I discovered a beautiful shop that you can buy beautiful planners for your day I really really love them I tried them...