Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018

COFFEE MARATHON EPISODE 15 - HOW ABOUT ENERGY - ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΚΑΦΕ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 15 - ΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ



COFFEE MARATHON EPISODE 15 - HOW ABOUT ENERGY 




Ho ho ho good morning my dear friends , how are you today?? I am pretty good a little tired i i won't hide it from you but i am full of energy!!
Yesterday it was a bigggggg day but  i am full of energy!!
What is energy ??
When you hear the word energy whats on your mind??
For me energy is when you feel like flying without even trying .
For example i feel this when I am with my boyfriend , when i teach .
Your body has energy that flows through you and it can be a good thing or a bad thing depending on your mood.
When you feel like ready to conquor the world and you have been working all day long , thats energy , when you feel like flying even though you haven't stopped working for a year or even though you were working when you are with the right person nothing else matters , thats energy .
I am not an expert and i haven't read a lot about it but for sure i can tell you how i feel and what i believe . Tell me my friends , what do you believe???i want to know your thoughts.
See you on Thursday (i hope ) sorry guys i don't know what is happening these past few weeks and i dont have enough time. I will try my best to upload in time.
Thank you for your understanding
Love
R.


@RaniaBlogger : Twitter
dreamsandhopesforlife@yahoo.com   : email



*i dont own any of the pictures



9 DAYS TILL CHRISTMAS 












ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΚΑΦΕ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 15  - ΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ


χο  χο χο καλημέρα φίλοι μου τι κάνετε σήμερα ; Εγώ είμαι καλά πολύ κουρασμένη δεν θα σας το κρύψω αλλά είμαι γεμάτη ενέργεια . Χτες ήταν μία τεράστια ημέρα μπορεί να είμαι πολύ πολύ πολύ κουρασμένη αλλά η ενέργεια μου  είναι σε πολύ καλά επίπεδα
 ενέργεια : όταν ακούτε αυτή τη λέξη τι σας έρχεται στο μυαλό ;;;
Για μένα ενέργεια είναι όταν νιώθεις να πετάς χωρίς καν να προσπαθείς.  Για παράδειγμα νιώθω έτσι όταν είμαι με το αγόρι μου , όταν διδάσκω,  δηλαδή όταν είμαι με πράγματα και ανθρώπους που αγαπώ.
Το σώμα σου έχει ενέργεια που κινείται μέσα σου και μπορεί να κάνει υπέροχα πράγματα . ανεξάρτητα από τη διάθεσή σου όταν νιώθεις έτοιμη να κατακτήσεις τ κόσμο που παρόλο που ησουν όλη μέρα όρθια  δεν σε νοιάζει , που παρόλο που δούλευες όλη μέρα .
Είχες υποχρεώσεις , ετρεχες όλη μέρα.  Δεν είμαι ειδική σε αυτό δεν έχω διαβάσει πολλά δεν ξέρω πολλά να σας πω αυτό που μπορώ να σας πω με σιγουριά είναι ότι νιώθω τι αισθάνομαι και τη γνώμη μου .
αυτό που ξέρω είναι ότι ο καθένας μας έχει ενέργεια αυτή η ενέργεια είναι που σου δίνει αυτή τη καλή διάθεση και την κακή άλλοτε ή όταν κάτι δεν σου πάει καλά .
Αυτά για σήμερα φίλοι μου θα σας δω την Πέμπτη σας ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ που είστε τόσο υπομονετικοί μαζί μου γιατί αυτή η βδομάδα δεν τελειώνει με τίποτα τα λέμε σύντομα
Φιλιά,
Ρ.

@RaniaBlogger : Twitter
dreamsandhopesforlife@yahoo.com   : email



*i dont own any of the pictures




9 ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

A beautiful planning shop

 Hey guys how are you? I discovered a beautiful shop that you can buy beautiful planners for your day I really really love them I tried them...